و آسايش را جستجو نمودم، پس آن را در پارسايى يافتم. امام جعفر صادق(ع)
منو اصلی
اخبار > ارزیابی پیشرفت دانشجویان کارشناسی ارشد در اخلاق مهندسی.


  چاپ        ارسال به دوست

ارزیابی پیشرفت دانشجویان کارشناسی ارشد در اخلاق مهندسی.

 

مایکل دیویس. آلن فینرمن

خلاصه

بر اساس یک کمک مالی از بنیاد ملی علوم، مؤلفان (و دیگران) متعهد شدند تا اخلاق را در کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد سه دانشگاه بگنجانند و برای ارزیابی موفقیت در این راه اجازه داده شده که کلاس ها (و مؤسسات ) با یکدیگر مقایسه شوند. این مقاله به توضیح این تلاش برای انجام ارزیابی مذکور می پردازد. مشخص شد که روش های استاندارد ارزیابی وقت زیادی از زمان کلاس را می گیرد. بر اثر فشار استادان، مؤلفان روش جایگزینی را ابداع کردند که هم به طور خاص در محتوای هر کلاس و هم برای مقایسه تمامی کلاس ها به کار می رود. نتایج به صورت آماری برای تأثیر پذیری اخلاقی و دانش اخلاقی حائظ اهمیت است. آنها بهبود قابل اندازه گیری  را در یک نیمسال تحصیلی نشان می دهند.    

 

 

 

Assessing Graduate Student Progress in Engineering Ethics

Michael Davis Alan Feinerman

Abstract


Under a grant from the National Science Foundation, the authors (and others) undertook to integrate ethics into graduate engineering classes at three universities—and to assess success in a way allowing comparison across classes (and institutions). This paper describes the attempt to carry out that assessment. Standard methods of assessment turned out to demand too much class time. Under pressure from instructors, the authors developed an alternative method that is both specific in content to individual classes and allows comparison across classes. Results are statistically significant for ethical sensitivity and knowledge. They show measurable improvement in a single semester.


٠٠:٣٩ - 1397/02/24    /    شماره : ١١١١٥    /    تعداد نمایش : ٣٢٤



خروج




كليه حقوق اطلاعات و مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به سایت ایران اخلاق می باشد