امام جعفر صادق (ع)-کمال و وارستگی عقل در گرو سه چیز است : تواضع و فروتنی برای خدا ، یقین نیکو داشتن و سکوت مگر از بیان مطلب خود است
منو اصلی
اخبار > آزمون مسائل مهندسی و علوم (ESIT).....:


  چاپ        ارسال به دوست

آزمون مسائل مهندسی و علوم (ESIT).....:


جیسون بورنستین
متیو جی. دریک
رابرت کرکمن
جولی ال. سون
برای بررسی آموزش اخلاق در علوم و مهندسی، ما یک ابزار جدید به نام آزمون مسائل مهندسی و علم (ESIT)، را ایجاد کردیم.ESIT ، قضاوت اخلاقی را به شیوه ای مشابه به آزمون تعریف مسائل، اندازه گیری می کند،  ویرایش دوم، اما درباره مشکلات فنی در علوم و مهندسی ساخته شده است. ما از یک روش نیمه تجربی به همراه  پیش آزمونها و پس آزمونها، استفاده کردیم  و ما نتایج را با کسانی از گروه کنترل که بدون  آموزش اخلاق آشکار بودند، مقایسه نمودیم. یافته های ما نشان می دهد که طبقات به تنهایی (نه همگی)، در مقایسه با گروه کنترل که در آن معیار شامل چند مرحله از رشد اخلاقی بود، بهبود قابل توجهی نشان داد . ما همچنین متوجه شدیم که در آزمون کتبی نرخ پاسخ بالاتر و حساسیت بیشتری به آموزش نسبت به نسخه الکترونیکی وجود داشت. ما با توجه به سن، سطح تحصیلات، جنسیت یا گرایش های سیاسی، تفاوت معنی داری را در نمرات پیش آزمون پیدا نکردیم، اما این تفاوت در مورد اینکه آیا افراد انگلیسی زبان بودند یا نه وجود داشت. ما در نمرات پیش آزمون، بر اساس اینکه آیا افراد از قبل آموزش اخلاق داشتند، تفاوت قابل توجهی راپیدا نکردیم ، این می تواند یک فقدان اثر دراز مدت از آموزش را نشان دهد.




The Engineering and Science Issues Test (ESIT): A Discipline-Specific Approach to Assessing Moral Judgment
•  Jason Borenstein,
•  Matthew J. Drake,
•  Robert Kirkman,
•  Julie L. Swann
Abstract
To assess ethics pedagogy in science and engineering, we developed a new tool called the Engineering and Science Issues Test (ESIT). ESIT measures moral judgment in a manner similar to the Defining Issues Test, second edition, but is built around technical dilemmas in science and engineering. We used a quasi-experimental approach with pre- and post-tests, and we compared the results to those of a control group with no overt ethics instruction. Our findings are that several (but not all) stand-alone classes showed a significant improvement compared to the control group when the metric includes multiple stages of moral development. We also found that the written test had a higher response rate and sensitivity to pedagogy than the electronic version. We do not find significant differences on pre-test scores with respect to age, education level, gender or political leanings, but we do on whether subjects were native English speakers. We did not find significant differences on pre-test scores based on whether subjects had previous ethics instruction; this could suggest a lack of a long-term effect from the instruction.


٠٤:٢٨ - 1397/09/17    /    شماره : ١٢٥٧٥    /    تعداد نمایش : ٣٩١



خروج




كليه حقوق اطلاعات و مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به سایت ایران اخلاق می باشد